ssjuk idag me >__< '

Usch , hatar att vara sjuk !
Men idag om jag inte är för sjuk så vill mamma att v ska gå och köpa underställ och badkläder.
Jag ska köpa hårfärg, (jag vet , jag vet .. skulle göra det för typ 2 veckor sen men mamma är seg)
lusmedel och kläder .. om det går för sig :P

Fast just nu känns det som om jag nte skulle kunna ställa mig upp.
När jag gick upp imorse gick jag först in i dörren sen ramla jag på tröskeln och snubbla på bordsbenet .. sen på mina egna ben
-.-



Uh , jag saknar dig Matilda <3
MENMENMENMEN , DU SKA SOVA HOS MIG PÅ FREEDAAG :DD

/Alice


Kommentarer
Postat av: matilda

Jag älskar dig <3 .

2010-02-24 @ 15:57:39
URL: http://nickjismine.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej, A.L.F eran blogg är jätte bra!! kan man få eran msn så man kan hålla kontakten med er?! ni 'r så söta, och jAG har röstat på er, på fokis!!!" :D iaf fin blogg// Mia

2010-04-07 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0