Lunchrast <3

hejhej! nu är de lunchrast o jag ä hemma hos ebba ;) hon är typ sjuk men klara skulle hit o testa hennes löshår ... suck! vi kollar på top model, hehe ... snackar om att vi kanske ska gå på bio nån gång (eller ja, vi snackade om de för typ en halv timme sen ..) aja .. efter skolan ska jag hem tror jag (ingen vill typ va me mig ..)
:( skriver typ mer sen tror jag! ses! (Klara kommer typ inte kunna prata om typ en halv minut, för hon tog en as stark tablett som gör att tugan domnar ... men de va hennes val! så skyll dej själv!)

febe


Kommentarer
Postat av: Laura

Asså jag vill ofta va med dig! :O Men du typ orkar aldrig så jag utgick från att du inte gjorde det idag heller ;)

2010-02-16 @ 17:37:09
URL: http://uglyeyelashes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0